23.08.2013

Netanyahu: Vi vil skade dem, der skader os.

Fra Endtimeheadlines/
23. august 2013.

"Vi opererer på alle fronter, i nord og syd, for at beskytte borgerne i Israel mod disse angreb," sagde Premierminister Benyamin Netanyahu torsdag i kølvandet på, at en Katyusha-raketsalve blev affyret mod det nordvestlige Israel.

"Vi bruger en bred vifte af forholdsregler – både forsvar og forebyggelse – og vi opererer på en ansvarlig måde. Vores politik er klar: At beskytte og forhindre.”

"Enhver, der skader os, og enhver, der forsøger at skade os, skal vide, at vi vil ramme dem."

Fire raketter blev affyret fra Libanon torsdag eftermiddag, og det er blevet bekræftet, at mindst en har ramt området ved Nahariya, så flere beboere er blevet behandlet for chok.

IDF-Radio har rapporteret, at beskyttelsesrummene i den nordlige del af Akko (Acre) er blevet åbnet for offentligheden, og IDF opfordrer beboerne i nord til at blive i nærheden af disse beskyttelsesrum. IDF har afvist tidligere rapporter fra Arabiske medier om, at de svarede på raketterne med artilleriild. De Libanesiske medier har rapporteret, at mindst 2 af raketterne blev affyret fra kvarteret, Ras al-Ain, i byen Tyrus. More
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
"Desuden: Hvad kommer I mig ved, Tyrus og Sidon og alle filistrenes distrikter? Vil I gengælde mig min gerning? Vil I gøre gengæld imod mig? Hurtigt vil jeg lade jeres gerninger ramme jer selv." Joel 4:4.