02.11.2013

Sværme af jordskælv! Er du forberedt?

Fra Vineoflifenews.com/
1. november 2013.
Af Gordon King.

Verden oplever sværme af jordskælv. De har optrådt hver eneste dag i de seneste to eller tre uger. Hvad sker der? Hvorfor alle de vedholdende sværme?

[Klik på billedet for at se det i større format]

Jeg har en teori. Vi nærmer os Jesus Kristi genkomst efter Hans brud! Vær forberedt. Vær parat.

Jeg fornemmer, at disse jordskælv også er et tegn på, at større ting kommer. Større jordskælv. De skælv, vi oplever nu, er små i forhold til det, der kommer. Jeg mener også, at disse sværme ikke kun er et tegn på større jordskælv, men der kommer også andre naturkatastrofer.

Kometen Ison vil medføre massive mængder af asteroider, meteorer og vragrester. Vil Jorden være i vejen for disse objekter? Jeg tror det. Selvom den ikke er det, vil vi se mange flere objekter rammer jorden, og mange flere usædvanlige tegn i himlen over os.

Storme og oversvømmelser vil intensiveres. Død og ødelæggelse vil bliver meget værre, end det har været frem til dette tidspunkt.

Massedødsfald blandt dyr vil fortsat forekomme, men i langt større tal.

Dette, fornemmer jeg, kommer snart. Tro det eller ej. Tiden til at forberede sig er nu! Den eneste måde at være forberedt på, er at tage imod Jesus Kristus som Herre og Frelser.
----------------------------------------------------------------------------------------
"...sted efter sted skal der komme hungersnød og jordskælv" Matt 24:7b.