01.01.2014

En forfærdelig Nytårshilsen.

Fra Jihadwatch.org/
1. januar 2014.

"Kære Crypto-Jøde, Robert Spencer, jeg vil blot ønske dig et forfærdeligt nytår"

Dette minder mig om første verdenskrig, da de Allierede og de Tyske soldater kom ud af skyttegravene, udvekslede gaver og spillede fodbold under jule-våbenhvilen. Det var så venligt og betænksomt af denne Islamiske racist, at tage en pause fra Jihad, og strække sig til en Nytårshilsen til mig. Det minder mig om, hvordan civiliserede Jihadister er.

Navn: Crypto-Jøde Vagthund
Email: runzionists@yahoo.com
Emne: Ønsker for det nye år

Besked: Kære Crypto-Jøde, Robert Spencer, jeg vil bare ønske dig og resten af de kriminelle Zionister et forfærdeligt Nytår. Jeg vente efter, at det Amerikanske folk begynder at jagte dig med deres skydevåben. Begynd at løbetræne.